Zakelijke events

Creativiteit & stijl

Zakelijke doelstellingen worden door ons creatief vertaald. Wij beschikken over de know how om jouw boodschap te optimaliseren en om te zetten naar een bijzonder en stijlvol evenement. Het resultaat kunnen wij nauwkeurig meten en evalueren op onze toegevoegde waarde.
 
Kijk voor voorbeelden naar onze diverse cases.

ONE FACE

Na een overname in de DIERENGEZONDHEIDSBRANCHE, was het tijd om de twee teams te presenteren als één divisie met één missie. Hiervoor werd een tweedaags event ‘ONE FACE’ geïntroduceerd, waarbij de ruim 100 medewerkers op locatie Watergoed (Tiel), zich in gemixte teams inleefden en voorbereidden op een nieuwe periode.  Interactieve sessies, teambuildingactiviteiten en plenaire presentaties, afgewisseld met humor en plezier zorgden voor een energie-boost waarbij het mooie weer en het entertainment het laatste duwtje gaf om naar buiten te treden als één divisie met ONE FACE! Klaar voor de toekomst

RECONNECT

Eenmaal per jaar wordt het ReConnect klantenevenement Benelux georganiseerd. Daar komen 350 relaties van Selligent Benelux samen om kennis te delen over de nieuwe trends en ontwikkelingen op het gebied van Marketing Cloud. Een zakelijk format op een inspirerende locatie met diverse presentaties en netwerkmomenten, alsmede een platform waar tientallen partners van Selligent zich kunnen presenteren. 

NIGHT OF THE STARS

Tijdens de Top Service Award-uitreiking werden de beste ondernemers van de stations in het zonnetje gezet als echte sterren. Tijdens THE NIGHT OF THE STARS loopt men als sterren over de glamour loper, is de entree voorzien van de perswand met alle namen en ontvangt men een heerlijk glas champagne. Een sprankelende avond met entertainment, show, zang en dans voorzien van de nodige glitter en glamour, die ervoor zorgt dat de gasten zich echte VIP’s voelen. Deze editie van de Top Service Awards was er één in een chique en feestelijk jasje in de vorm van een dinnershow op maat met een informele afterparty in Studio Aalsmeer. 

EN ROUTE

In vervolg op de afgelopen kick off-editie waar men gezamenlijk nog op expeditie ging naar een doel, wordt dit jaar aandacht geven aan de weg om het doel te bereiken. Daartoe is de show ‘En Route’ ontwikkeld, waar gekeken wordt naar waar iedereen staat in zijn reis en wat de ‘great moments’ waren. Zo kreeg elk team een podiummoment om in korte interviews hun ervaringen te delen. Het publiek mocht vragen stellen, zodat het een interactieve ochtend werd. In het tweede deel van de dag ging ‘En Route’ over het ideaalbeeld van ieder zijn eigen ‘beloofde land’ met twee inspirerende sprekers: Paul Rulkens en Jacco Westerbeek. ’s Avonds volgden een diner en feestavond in het teken van ‘En Route’. De volgende dag had iedereen nog de taak om in random teams een soapserie te maken over hun ‘beloofde land’, waarbij elk filmpje voor hilariteit zorgde tijdens de lunch.

BELEEF

Drieledig merkevent voor retailers; product launch, het verhogen van de productbeleving en de herpositionering van het merk. Dit alles kwam samen in Festival BELEEF. In een stoere festivalsetting bij DeFabrique kon men proeven, ervaren en genieten. Demonstraties, workshops en vermaak liepen in elkaar over en kenmerkten zich door kennis. Met een BELEEF merkenpaspoort werden de retailers in een gewenste beleving gebracht. Door op alle gewenste punten een stempel te halen in het paspoort verkreeg men mooie starterspakketten voor de verkooppunten.

MERK IN UITVOERING

De jaarlijkse Algemene Ledenvergadering en Inspiratieboulevard moesten er dit jaar voor zorgen dat de leden als een bruistabletje naar huis gingen. Het jaarthema “Merk in uitvoering” en de interne slogan “Primera maakt elk moment even bijzonder” liepen als rode draad door het geheel.

De industriële look van DeFabrique vormde de basis van het ”Merk in uitvoering”-decor, welke compleet werd gestyled met bouwmaterialen in een Primerasausje. De circa 40 stands op de Inspiratieboulevard werden opgetrokken uit stoer layermateriaal, de verschillende loodsen omgedoopt tot bouwplaats en de route voorzien van herkenbare omleidings- en plaatsnaamborden. Naast de vele stands met noviteiten van leveranciers, kon door de 500 gasten inspiratie worden opgedaan bij verschillende korte bijzondere workshops. Een talentscout overtuigde velen om te auditeren voor een rol in de interne Primera-campagnes. In de auditiekeet werden zij bijgestaan door Frank en Rogier van ‘Paleis voor een Prikkie’ wat voor hilarische, doch goede audities zorgde. Kleine mensen die flesjes water uitdeelden voor de Grote dorst, een staredown met Rico Verhoeven, straatmuzikanten, een hilarisch toiletbezoek en zeer persoonlijke complimenten zorgden voor vele bijzondere momenten. De beste editie tot nog toe!


QUOTE

PPeople heeft een fantastisch jubileum event georganiseerd, waar de onze relaties nu nog over napraten en de ROI nadien zeer duidelijk zichtbaar was!

- Leermakers Accountancy

Contactgegevens

PPeople is gevestigd in Hedel.

Parallelweg 5
5321 JA Hedel  |  Route

Telefoon +31 (0)73 503 9050


idea


Wat is IDEA?